Top

News

Autoworld neemt deel aan de #100Masters campagne20/05/2016

News

Op 18 mei 2016 lanceerde de Brusselse Museumraad een grote campagne ter promotie van de topstukken in de permanente collecties van de Brusselse musea. De doelstelling? Het brede publiek - Brussels, Belgisch of internationaal, museumliefhebbers of niet - bewust maken van de grote rijkdom van het Brussels museumerfgoed. Musea investeren steeds meer en meer tijd, geld en mankracht in de organisatie van tijdelijke tentoonstellingen, met als gevolg dat de waardevolle en unieke stukken uit hun vaste collecties niet de aandacht krijgen die ze verdienen. De campagne 100 Masters wil hier een antwoord op bieden en maakte een selectie van 100 topstukken, verdeeld over een 40-tal Brussels musea.

Uiteraard werd ook Autoworld geselecteerd voor deze campagne en dit met de Minerva 20 PK AE Coupé van 1929, tevens ook de mascotte van het museum. Met deze Belgische wagen, onderdeel van de Mahy collectie, leggen we de link naar de zone ‘Belgium at Autoworld’ en brengen we graag de brede Belgische Autogeschiedenis in de kijker.




Foto's

Powered by creaxial   -   Privacybeleid