Top

News

WHO'S WHO @ AUTOWORLD : JULIE

Ze zorgen voor je onthaal, informeren je, begeleiden je en zorgen ervoor dat je bezoek of je event in Autoworld vlekkeloos verloopt. Maar wie zijn deze mensen die je meestal enkel van gezicht kent ?
Vandaag maken we kennis met Julie.
Zij die in het verleden reeds events of tentoonstellingen organiseerden in Autoworld, maakten zeker kennis met Julie. Ze is intussen reeds bijna vier jaar Marketing & Communication Manager.

Zij die in het verleden reeds events of tentoonstellingen organiseerden in Autoworld, maakten zeker kennis met Julie. Ze is intussen reeds bijna vier jaar Directrice Marketing & Communication.« Ik kwam bij Autoworld een tiental jaar geleden, ongeveer tien maanden nadat Sebastien de Baere was benoemd tot algemeen directeur. Ik had voordien al drie jaar met hem samengewerkt in een evenementenburo.» 

Van bij het begin werd Julie belast met het implementeren van het « business model » voor evenementen. Samen met haar toenmalige collega William, slaagden ze erin om het omzetcijfer van hun departement de hoogte in te jagen. « We waren uiterst fier op de snelle groei van ons departement en ook op die van het museum ! »
Reeds 4 jaar houdt Julie zich specifiek bezig met de organisaties van Autoworld zelf, in hoofdzaak de tijdelijke tentoonstellingen en ook de online communicatie. « Het is ongelofelijk hoe snel de wereld digitaliseert. Het is een hele uitdaging om op de hoogte te blijven van al deze nieuwigheden, en ze aan te leren. In het begin waren we blij met onze aanwezigheid op Facebook en Instagram. Nu moeten we ervoor zorgen dat er nagenoeg dagelijks nieuwe en interessante posts op de sociale netwerken worden gezet zodat we het contact met onze 75.000 fans kunnen behouden!                              

Ik ben betrokken bij de voorbereiding van onze talrijke tijdelijke tentoonstellingen en ik vind het enorm boeiend om de geschiedenis en de dynamiek achter een merk te ontdekken. Die zijn zo verschillend en soms ook verassend. 

Het project waar ik momenteel het meest fier op ben is onze shop. Da’s een werk van lange adem… eerst hebben we het lokaal waar hij is in ondergebracht volledig gerenoveerd, het was bijna een museum op zich geworden. Eind 2019 heeft Autoworld uiteindelijk het hele beheer van de shop in eigen handen genomen.   We maken nu helemaal zelf de selectie van onze producten, optimaal afgestemd op onze bezoekers!Het is een voorrecht om te mogen werken in zo’n prachtige omgeving als het Jubelpark. Elke morgen, terwijl ik onder de triomfboog doorwandel, voel ik me gelukkig om in zo’n mooie omgeving te mogen toekomen.  In de zomermaanden installeren we ons niet zelden met de collega’s op een deken en pick-nicken we samen in het park.  
In die 10 jaar heb ik hier onvergetelijke momenten beleefd, zoals toen ik de hand mocht schudden van Koning Albert bij zijn bezoek aan het museum, of uitgenodigd werd voor een lunch in de Italiaanse Ambassade, in het gezelschap van de Ambassadeur, na onze tentoonstelling « Italian Car Passion ».Sinds we worden geconfronteerd met de pandemie, is er veel veranderd in het museum. We werken nu al een tijdje in ploegen, met een gereduceerd uurrooster en de taken worden verdeeld in functie van de noden. Breken met de oude gewoontes vraagt veel aanpassingsvermogen, maar dat is cruciaal om vooruit te blijven gaan. »



31/03/2021

Privacybeleid   -   Cookies   -   Unsubscribe

Bij voortzetting van uw bezoek aan deze site, accepteert u het gebruik van cookies om uw ervaring te delen, evenals de correcte werking en doelgroep meting van onze website.

Meer info